خرید پستی
قیمت این محصول: 239,000 تومان

واکس نانو خودرو

محافظت از سطوح خودرو در برابر آلودگی و نور خورشید

تمیز کردن و مراقبت کردن از کابین و بدنه خودرو

محافظت از سطوح در برابر بارش باران و آب


قیمت : 239000 تومان



توجه به نظافت و تمیزی بدنه‌ی خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد. این موضوع نه‌تنها موجب زیبایی خودرو می‌شود و تاثیر خوبی از نظر وجهه‌ی اجتماعی برای صاحب خودرو دارد بلکه می‌تواند مانع از خوردگی و آسیب دیدن رنگ و بدنه‌ی خودرو شود. برای این منظور باید آلودگی‌ها را به موقع از روی بدنه‌ی خودرو تمیز کنید تا موجب آسیب زدن به رنگ و ایجاد خوردگی نشود. با در اختیار داشتن محصول فوق می‌توانید به نظافت و زیبایی خودروی خود کمک کنید. این محصول قدرت عملکرد بالایی داشته و از اثربخشی بسیار خوبی برخوردار است.
واکس نانو خودرو با کیفیت عالی و استفاده از فناوری نانو در ساخت ترکیبات آن از رنگ بدنه خودروی شما در برابر تمامی عوامل محیطی محافظت می کند. خاصیت آبگریزی این واکس باعث کاهش جذب گرد و غبار می شود و همچنین خاصیت براق کنندگی آن موجب درخشان شدن بدنه می شود. همچنین این واکس باعث محافظت از بدنه خودروی شما در برابر اکسیداسیون نیز می شود. هیچ گونه اثر سفیدی روی قطعات پلاستیکی یا لاستیکی باقی نمی‌گذارد. این واکس که از عناصر نانو و پلیمر مدرن ساخته شده است براقیتی عمیق با اثر ماندگاری بالا ایجاد می نماید.برای هر نوع رنگ بدنه خودرو و محافظت از آن مناسب می باشد.


قیمت : 239000 تومان



ویژگی های واکس نانو خودرو:
- محافظت از سطوح خودرو در برابر آلودگی و نور خورشید
- تمیز کردن و مراقبت کردن از کابین و بدنه خودرو
- محافظت از سطوح در برابر بارش باران و آب
- قابل استفاده داخل خودرو و بدنه خودرو
- محافظ کننده بدنه خودرو در برابر آلودگی
- ظاهر مات اصلی کابین خودرو
- ضد الکتریسیته ساکن
- ایجاد لایه ای بادوام
- ضد گرد و غبار
- حجم: 30 میل



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 239000 تومان

خرید پستی
قیمت : 79000 تومان